07 januari 2015

Weblog van Rian van der Hoek

Ik ben Rian van der Hoek, getrouwd met Cees, wij mochten zes kinderen krijgen die inmiddels allemaal uit huis en getrouwd zijn. Wij mogen 14 kleinkinderen rijk zijn. En een kleinkindje wordt verwacht en wel vanuit Taiwan.

Sinds enkele maanden heb ik het borduurwerk weer helemaal opgepakt. 
En dan wel met het borduren van authentieke materialen zoals oude o.a. klossen, speldenkussens en sierdoosjes. Op deze weblog wil ik graag mijn werken met u/jou delen. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat want zo kunnen we wellicht dingen van elkaar leren.

Naast mijn passie handwerken/borduren maak ik ook heel graag PowerPoints. Met deze blog wil ik graag de reeds gemaakte en nieuwe PowerPoints met jullie delen.
In de PowerPoint verwerk ik graag (christelijke) gedichten en verhalen om op deze manier een inhoudsvolle PowerPoint te maken zowel voor mezelf en mogelijk voor u als kijker/lezer.
Gebruik meestal mijn eigen foto`s hierin.

Ook wandelen (nordicken) doe ik graag. En foto`s maken is een hobby van me, ook de digitale fotoboeken maken. Maar niet alleen borduren, ook haken en breien is een vast onderdeel van het handwerken en is te zien om m`n blog. We hebben dan ook twee handwerkgroepen, de een van borduren en de andere van alles wat.


Hartelijke (kijk, lees & borduur) groet van Rian,


rvanderhoek@solcon.nl








2 opmerkingen:

  1. Mooie blogs heb je Rian, welkom in deze groep bloggers! Ik zou je handwerkblog wel willen volgen, maar ik zie geen knop daarvoor...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marja,

      Bedankt voor je reactie, m`n handwerkblog op de link hierboven klikken kom je er dan niet op? bij mij doet hij het wel.
      Anders via Google en dan naar handwerkhoekjerian, probeer heten hoor wel.

      Groetjes van Rian

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.