10 december 2014

Weblog van Pieter Tol

De Bijbel staat vol met prachtige teksten en gedeeltes. God wil ons door Zijn Woord leren Hem te kennen en Zijn Zoon als Zaligmaker aan te nemen. Daarnaast staat de Bijbel vol met bemoedigingen, vermaningen en aansporingen. God laat ons door Zijn Woord zien hoe we Hem mogen eren en prijzen. Die teksten staan overal verspreid en soms kunnen onverwacht teksten een bijzondere inhoud hebben. Alle teksten zien uit naar Jezus Christus en vanuit Hem mogen wij de Bijbel lezen. Zijn liefde is zo groot, dat mag iedereen weten en Hij wil ons vervullen met Zijn evangelie.

In mijn blog probeer ik vanuit de Bijbel zo eenvoudig mogelijk allereerst  mijzelf, maar ook anderen te bemoedigen, aan te sporen en God te laten aanbidden. Het is een zegen om de Bijbel te mogen lezen en toe te passen op ons dagelijks leven.

Ik zal mij overigens even voorstellen: ik ben Pieter Tol, 28 jaar oud. Ik ben getrouwd met Alice en samen hebben wij twee kinderen mogen ontvangen. Daarnaast ben ik eigenaar van twee bedrijven, een studiebegeleiding genaamd Samen Sterk en een trainingsbedrijf genaamd Ichtus. Ook in mijn werk probeer ik zoveel mogelijk Gods liefde uit te stralen.

De link naar mijn weblog is: www.levenderelatie.blogspot.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.