16 december 2014

Weblog van Nelleke

Mijn naam is Nelleke. Ik ben getrouwd en heb een dochter van 7. Omdat ik altijd zoveel complimenten krijg voor de dingen die ik maak, ben ik in 2012 gestart met deze blog. Naast mijn werk vind ik het heerlijk om creatief bezig te zijn met groen, decoreren, foto's maken, haken, te koken en allerlei ideeën op te doen door het lezen van weblogs. Ik vind het dan ook erg leuk om zelfgemaakte creaties en andere dingen laten zien en zomaar wat mooie foto's met jullie delen. Ik hoop jullie inspiratie te geven en misschien zelf ook leuke ideeën op te kunnen doen.

Groetjes, Nelleke
www.nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.