14 oktober 2014

Weblog van Jaap Bakker

Beste mensen,
 
Naast mijn weblog Verfrisbee verfrisbee.wordpress.com waar het vooral draait om woordspelingen en plezierdichten, ben ik een nieuwe site begonnen om de serieuze gedichten van mijn hand de plaats te geven die ze verdienen. De site heet Penverbinding penverbinding.wordpress.com. Penverbinding zoekt naar verbinding. Verbinding door middel van woorden. Verbinding tussen ongerijmdheden, tussen mensen, tussen mens en God, tussen zichzelf. Omdat verbinding verbindt.

Als je van gedichten houdt, ben je hartelijk uitgenodigd om eens langs te komen.

Jaap Bakker


4 opmerkingen:

  1. Jaap, leuk dat je een nieuwe blog begonnen bent. het is alleen niet helemaal duidelijk hoe ik op die gedichten moet komen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marja,
      Ik heb de tekst van de openingspagina aangepast. Het design werkt goed voor het weergeven van gedichten, maar het nadeel is dat de navigatie wat verstopt zit. Je kunt de menuknop bovenin gebruiken (drie streepjes) of de link in de tekst.
      Bedankt voor je opmerking,

      Groet,

      Jaap

      Verwijderen
  2. Dag Jaap, ik heb je blog bekeken. Jouw manier van dichten spreekt me aan. Verrassend en origineel. Vooral het gedicht De Heer is mijn Schrijver.
    Ik hoop nog veel van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Coby,

      Bedankt voor je bemoedigende woorden.

      Groet,
      Jaap

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.