28 september 2014

Weblog van Hans

Hallo allemaal,
Mijn naam is Hans. Begin bijna aan mijn 40e levensjaar en probeer een gelukkige single te zijn ;-)

Ik blog nu precies drie jaar. Schrijven op mijn weblog
www.holdme-jesus.com is voor mij een manier om mijn gevoelens een plekje te geven: pijn & verdriet, hoop & dankbaarheid. Maar ook mijn verwondering over de verbluffende schoonheid van Zijn schepping dat het uitzien naar het eeuwige leven steeds opnieuw doet opwekken.

De belangrijkste motivatie om te bloggen, is de aanhoudende behoefte het evangelie aan mijzelf te vertellen.
De tweede reden is dat ik van de waarheid houd. Ik geloof dat niemand zoveel van de waarheid houdt dan de Waarheid: Jezus. En Jezus volgen betekent (ook) je kruis op je nemen. Een terugkerend onderwerp op mijn weblog.

Daarnaast fotografeer ik graag. Een paar keer per week deel ik de foto’s op mijn fotoblog vergezeld van een inspirerende (bijbel)tekst.

Welkom op mijn weblogs!

Hartelijke groet,
Hans




9 opmerkingen:

  1. Welkom, Hans, in deze groep. We volgen elkaar al langer. Sterkte in je persoonlijke leven en de strijd met je lichaam. En blijf je pareltjes delen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zat je nog niet bij deze groep? Nou welkom! Met veel waardering lees ik je blogs en zeker ook je serie m.b.t. hymnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie voor de mooie woorden.
    "Terugkomend" had overigens terugkerend moeten zijn zie ik nu. (Misschien kan Tineke of Wendy dat nog aanpassen?)
    Hopelijk volgen er nog vele hymnen verhalen, Ron. De volgende is in de maak.

    -Shalom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik herken is steeds weer jezelf vertellen wat het evangelie is... en dat dan weer terug lezen, en dan te denken: oh ja...
    (En ik zit ook nog steeds niet in deze groep...)
    De hymnes, die waren de start om je ooit te gaan volgen en verder hoef ik niets te zeggen denk ik... dan dat ik dankbaar ben dat je je licht laat schijnen in alletwee je blogs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die eerste reden dat je blogt: jezelf steeds weer vertellen wat/Wie het Evangelie is. heel waardevol. Ik geniet regelmatig van je blogs, al reageer ik niet altijd. Veel schrijfplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ria. Leuk dat je nog steeds meeleest, ondanks dat ik wat minder blog.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.