26 september 2014

Weblog van Hannie


Ik ben Hannie, moeder in een dubbelop gezin. Of, zoals het ook wel genoemd wordt, een samengesteld gezin. Samen hebben we zes kinderen. Bij ons wonen nu drie jongvolwassenen, (zijn) dochter (18) en zoon (20) en (mijn) zoon (17).  Daarnaast werk ik parttime als activiteitenbegeleidster in een verzorgingshuis. In mijn blog wil ik gaan schrijven over alle dingen die we in ons gezin tegenkomen, waar ik me mee bezighoud.
Ook zul je lezen hoe ik leef en reageer vanuit mijn christen-zijn, mijn stijl van omgaan met geldzaken, recepten, kortom; een breed georiënteerde blog. Ik wens je veel meeleef plezier.

Hannie



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.