07 augustus 2014

Weblog van Aad Moret

Met mijn blog probeer ik mensen te bereiken die worstelen met zelfmoordgedachten, euthanasie en/of abortus en hulp te verlenen als ervaringsdeskundige. Ook ben ik bezig een stichting op te zetten om deze mensen te kunnen helpen (website: Zoë Zorg Nederland).
Dit omdat ik zelf door God bevrijd ben van zelfmoordgedachten en depressie.

De verkorte link is: dood
Het gewone adres is: www.zelfdoding.yolasite.com

Op Facebook verwijs ik graag naar: Zelfbeeld
Op Google+: Zoë zorg Google+

Met vriendelijke groeten,
Aad Moret


1 opmerking:

  1. Welkom Aad, je shcrijft voor een specifieke doelgroep, mooi en heel bemoedigend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.