01 augustus 2014

Weblog van Cees van Beek

Ik ben Cees van Beek, 63 jaar, getrouwd en zes kinderen waarvan een gehandicapte jongen van 23 jaar. Mijn hele leven heb ik gewerkt bij de brandweer door alle rangen heen en in de veiligheid in de chemische industrie. 

Op mijn 56 levensjaar ben ik tot geloof gekomen, heb daarna twee jaar Bijbelschool gedaan en nu ik dit jaar met prepensioen ben, ben ik de evangelisatie in gegaan. Ik ben er zelf diep van doordrongen geraakt dat wij in een nog nooit ervaren tijdperk leven van maatschappij brede secularisatie, wereldwijde intense onreinheid, diepe misleiding en niet te stuiten gezagscrisis. Ik geloof dat wij de eindtijd zijn binnengegaan. 

Ik ervaar en voel een diepe passie voor degenen die zomaar hun leven, zomaar op weg zijn naar God zonder Jezus Christus en straks voor die grote witte troon zullen staan zonder dat zij van hun zonden gewassen zijn door het bloed van Jezus. God heeft mij geroepen de laatste jaren van mijn leven te werken in Zijn Koninkrijk (bestuur van Gospel for Europe) en te wijden aan de verspreiding van het Evangelie van Jezus Christus.

Dat is de reden dat ik een jaar geleden een blog heb opgezet met voornamelijk het doel mensen - binnen en buiten de kerken - te bereiken die Jezus nog niet kennen en gelovigen in deze eindtijd te bemoedigen hun leven rein en onbesmet te bewaren van deze wereld. Deze blog is gekoppeld aan een Facebook-, Twitter-, Google+- en Instagram-account. Een deel van mijn tijd besteed ik hieraan en aan contacten die ontstaan doordat mensen reageren op de verschillende blogposts en hoop zo een bijdrage te leveren aan de verspreiding van het goede nieuws.

Een hartelijke groet, Cees van Beek






2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.