05 juli 2014

Weblog van Rita

Hier zie je mij helemaal links zitten met een kleindochter van mij. 
Op het bankje recht vooruit, links zit mijn andere kleindochter.

Ik zou het leuk vinden als jullie de artikelen op mijn blog 'Kunst kan jou gelukkig maken' willen lezen. Natuurlijk weet ik ook dat het grootste geluk van Jezus komt, maar ik denk ook dat het zelfs een opdracht is om ook van, ik noem maar wat, bloemen, jonge katjes, en kunst te genieten.

Ik schrijf over kunst die in musea, kerken of gewoon bij mij thuis hangt.
Ook zijn er veel tips bij voor de (beginnende en gevorderde) kunstenaars onder ons.
Mocht je niet altijd met verf willen 'knoeien' of ben je fysiek wat zwakker, denk dan aan iPad-schilderen, waar ik ook veel over schrijf.

De volgende tekst houd ik als leidraad voor mijn eigen schilderen en genieten van kunst.

Ten slotte, broeders en zusters, schenk aandacht aan alles wat waar is, alles wat edel is, alles wat rechtvaardig is, alles wat zuiver is, alles wat lieflijk is, alles wat eervol is, kortom, aan alles wat deugdzaam is en lof verdient. (Fil. 4)

Hierbij de link van mijn blog: www.artslookrita.wordpress.com

Groetjes van Rita







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.