09 juli 2014

Weblog van Marjolein

Mijn naam is Marjolein, ik ben 30 jaar en moeder van vier meiden. Ik ben fulltime thuis bij de kinderen en ik ondersteun mijn man in zijn werk als predikant.
Daarnaast blog ik sinds 2011 op www.god-en-gezin.blogspot.nl over opvoeding, huwelijk, gezin, geloof, vrouw zijn, recepten, boeken en gezinsavonden. 
Ook lees ik graag mee met andere bloggers, lees ik veel boeken, kook en bak ik graag en kan ik ervan genieten om mijn huis gezellig te maken. 

Wees welkom op mijn blog!




2 opmerkingen:

  1. Marjolein, leuk dat je nu ook hier in de lisjt staat, ik dacht eerlijk gezegd dat je er al op stond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Marjolein, leuk dat je nu ook schrijft en bij de groep hoort!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.