18 juni 2014

Weblog van Henk

Wie ik ben? Ik zou zeggen: lees mijn columns. Want ik heb niet zoveel geheimen. Ik deel graag mijn mening met anderen. Een uitgesproken mening. Maar ook een mening die ik op grond van feiten makkelijk kan herzien.
Er is slechts één gegeven dat voor mij onveranderlijk is: Jezus Christus. In 1992 heb ik Hem vanuit een totaal onkerkelijke achtergrond leren kennen. Hij is voor mij de Weg naar God, de Waarheid van God en het Leven in God.
Ja, geloof is erg belangrijk voor mij. Ik schrijf er graag over maar er is meer dat mij boeit. Actualiteiten bijvoorbeeld. En dan vooral het nieuws dat zich ruim boven of onder het maaiveld van het leven afspeelt. Nieuws dat laat lachen, fronzen of verwonderen. Nieuws dat mij aanzet tot het schrijven met geloof en humor. www.christelijkecolumns.nl

Columns schrijven doe ik al jaren. Sinds een paar is daar het fotograferen bijgekomen. Veelal grappige alledaagse foto's met een pakkende titel. www.fotogedachte.wordpress.com

Verder fiets ik graag. Als je dat combineert met schrijven en fotograferen, dan kom je vanzelf uit bij mijn GPS-fietsroutes. www.gpsfietsroutesgelderland.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.