27 mei 2014

Weblog van Linda

Het moederschap is een groot avontuur, geen dag is hetzelfde. Zeker als moeder van een baby-boy en dreumesdochter. Onze deuren staan altijd open, voor vrienden en familie. Ook vangen we pleegkinderen op die na een crisis in de thuissituatie bij ons geplaatst worden.

Als moeder heb je iedere dag te maken met verschillende rollen. Daar schrijf ik over op mijn blog www.mamaliefde.nl. Met liefde voor het leven en mijn kinderen. Je zult er van alles tegenkomen, zoals makkelijke of feestelijke recepten, Do It Yourself projecten, uitstapjes, activiteiten, feestdagen en als pedagoog schrijf ik ook over opvoedingsvraagstukken.

Graag zie ik jullie een keertje langs komen.
Groetjes, Linda


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.