07 april 2014

Weblog van Rinske


35 jaar geleden mocht ik mijn zonden belijden en het offer van Christus aanvaarden in mijn leven. Daarna begon mijn 'christelijke loopbaan'. De eerste 20 jaar vertrouwde ik erop dat wat de voorgangers mij leerden goed en waar was. Maar de laatste 15 jaar ben ik de dingen gaan onderzoeken. Daar werd ik als het ware toe gedreven, want er ontstonden twijfels over de leer. Door tekst met tekst te vergelijken, kwam ik tot 'eigen' inzichten. Deze inzichten heb ik in studies vastgelegd. Een dergelijke studie was als het ware een soort bevalling. Met daarna de geboorte van verrassende inzichten. Deze inzichten wil ik graag delen met anderen en daarom ben ik in februari 2014 een blog begonnen. Dit vind ik erg spannend. Ik schrijf in de ik-vorm, omdat het mijn inzichten zijn. Ik ben er op dit moment van overtuigd dat het goed is wat ik gevonden heb. Maar ik wil openstaan voor andere inzichten, mist getoetst aan Gods Woord. Ook wil ik niemand iets opdringen.
Het adres van mijn blog is: www.hoeikdebijbellees.blogspot.nl

Ik hoop jullie op mijn blog te ontmoeten.


Groeten, Rinske


2 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er mooi uit. Alleen zie ik niet hoe ik je kan volgen.....http://creativeworship-workshop.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yvonne. Als het goed is kun je me vanaf nu volgen. Als blogbeginner had ik nog niet ontdekt hoe ik dit in moest stellen en als kleingelovige was het niet eens bij me opgekomen dat ik dit nodig zou hebben. Ik heb jou blog Tarasikl bekeken en als boeren dochter en activiteiten begeleidster bij mensen met een verstandelijke beperking sprak mij dit erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.