28 april 2014

Weblog van Chiel Voerman


Eigenlijk vind ik alles interessant en ik zie altijd mogelijkheden om ergens iets van te vinden. Het blog waar ik vooral christelijke gedachten opzet is www.chielvoerman.wordpress.com . Ooit ben ik mijn blogs Maximalispiraties gaan noemen omdat ik maximaliseren en inspireren woorden zijn die erg bij mij passen. Soms zijn het gedachten naar aanleiding van een preek, soms iets naar aanleiding van wat ik heb meegemaakt.

Mijn tweede blog is gekoppeld aan de website van mijn praktijk voor hulpverlening/coaching voor jongeren en studenten. Daar vind ik vooral iets van dingen die gebeuren op het gebied van zorg en onderwijs. Dus woorden als hoogbegaafdheid, spijbelen, autisme, ADHD, passend onderwijs, verantwoordelijkheid, WMO kom je daar vaak tegen. Je kan de blog vinden onder www.stukverder.nl/blog


Ik vind het leuk om je reactie te horen op mijn blog. Soms ben ik wat direct en impulsief dus als ik je bezeerd heb, was dat uiteraard niet de bedoeling. Neem even contact op via de e-mail zodat ik mij nader kan toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Chiel Voerman

Dit bericht is bijgewerkt in mei 2016


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.