15 april 2014

Weblog van Carolien Mosselman



Mijn naam is Carolien Mosselman, gelukkig getrouwd met Cornelis en samen dankbare ouders van Joas (2010) en Levi (2012). We wonen en werken op een boerderij. Ik ben fulltime thuisblijfmoeder en we hopen onze kinderen thuisonderwijs te gaan geven. Daarover zal ik vast ook een keertje bloggen ;) maar mijn blog gaat vooral over het Bijbels onderwijs wat we onze kinderen geven door middel van bijbelfeesten. Misschien beter bekend onder de naam gezinsmomenten. Ik vind het fijn om andere blogs hierover te volgen en inspiratie op te doen. Dat is één van de redenen waarom ik deze blog begonnen ben. Ik hoop dat het andere moeders en vaders zal helpen om op een praktische manier ‘… hun kinderen bij Jezus te brengen…’




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.