25 maart 2014

Weblog van Manuel


Hallo! Ik ben Manuel, getrouwd en vader van drie kinderen. Ik heb altijd een grote interesse gehad voor de mens achter de mens en voor de realiteit achter de dingen die we op het eerste gezicht zien. Dat kan je ook merken in de artikelen die ik schrijf. In februari 2014 startte ik met een blog die ik graag aan jullie voorstel. Mijn wens is dat de artikelen je mogen bemoedigen en versterken.
Op www.ophettweedegezicht.wordpress.com vind je korte en langere artikelen met een beschouwende insteek.
De blog heeft de naam 'op het tweede gezicht' omdat ik er van houd om 'achter de dingen te kijken', om iets langer bij de zaken stil te staan, om wat dieper te graven.
Ik schrijf stukjes over gedachten die ik heb over bepaalde thema's of gebeurtenissen. Ook schrijf ik commentaren en overdenkingen rond bijbelteksten die me aanspreken. Maar ook teksten van geestelijke liederen die we soms zo vanzelfsprekend zingen, neem ik onder de loep. Kortom, een variatie van allerlei soorten schrijfsels met als bedoeling de lezer te bemoedigen en te versterken in haar/zijn geloofsleven.

Veel leesplezier en ... reacties zijn steeds heel welkom!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.