08 maart 2014

Weblogs van Coby Poelman-Duisterwinkel

www./christelijkefeestdagen.blogspot.com is één van mijn blogs waarop ik gedichten plaats die ik schrijf voor alle christelijke feestdagen in het jaar. Ook plaats ik er mijn kerstverhalen en voor het eerst ook een paasverhaal omdat ik ontdekte dat christelijke paasverhalen zeer schaars zijn. www.schriftgedichten.blogspot.com is een ander blog waarop ik gedichten plaats die ik schrijf over Bijbelgedeelten en over mijn eigen geloofsvreugde en ook n.a.v. preken schrijf ik gedichten.

Verder plaats ik gedichten op mijn blogs:

Misschien dat sommigen mij al kennen van de christelijke gedichtensite.nl of van kruislinks.nl of van mijn blogs op trouw.nl religie en filosofie of van de achterkantjes van de Bijbelse dagboeken Kruimkens van 's Heeren tafel en Honigdroppels. Ik ben 58 jaar, gehuwd sinds 1975, moeder van twee kinderen die al de deur uit zijn en schrijf sinds 2006. Inmiddels zijn er 10 boeken van mij verschenen waarvan 2 kinderboeken t.w. Bijbels alfabet voor jou en Floris en het jongenskoor en 7 gedichtenbundels t.w. Verstillend Licht, Het pinkstert!, Geloofsvreugde, Verrassend uitzicht, Grunneger Biebelgedichten, Strijklicht van violen, De voordracht, en  een boek met verzameld werk waaronder ook mijn kerstverhalen, t.w. Granaatjes met een gouden slot. Ik ben mijn blogs begonnen omdat ik graag uit wil delen wat mij aan gaven geschonken is.


4 opmerkingen:

  1. Je bent een bezige bij Coby, ik ga je blogs eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even ter info, er is nog een blog bijgekomen, http://kunstpoezie.blogspot.com en mijn boeken zijn nu ook te leen in de bibliotheek te Groningen. Misschien ook wel aan te vragen in de rest van het land.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aanvullende info: Inmiddels zijn er totaal 12 boeken verschenen. De boeken die er bijgekomen zijn: "Beleef de dag", gedichten en verhalen (2015), 2 drukken van "Granaatjes met een gouden slot(2015)" en in mei 2016 is bij Friese Pers Boekerij/Noordboek verschenen "Velden vol melodieën", gedichten.(204 blz.)
    Ook is er nu een Facebookpagina https://www.facebook.com/Coby-Poelman-Duisterwinkel-939706879453943/?fref=ts

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.