28 februari 2014

Website van ds. Kroes

www.pastoralekroes.nl is een website met zo’n 250 preken en tal van meditaties, artikelen en columns o.a. over rouwverwerking, islam en christendom, de vrouw in het geloof, Oranje en Nederland, Augustinus, Luther, dementie en euthanasie. 
Ik ben er mee begonnen in juni 2005. Toen zei mijn schoonzoon Bart tegen me: “Schoonvader, zou je niet eens een website beginnen? Je houdt zo van schrijven en ik als ICT-er kan de technische kant verzorgen.” En zo is het gekomen! Nog steeds geeft hij samen met onze dochter mijn artikelen en soms ook die van gasten een mooie aanblik, waarvoor ik erg dankbaar ben! In al die jaren is de website uitgegroeid tot een echte “Fundgrube” zoals de Duitser zegt. Je begrijpt niet, hoe je zo veel kunt plaatsen, waar je eigenlijk niets meer van ziet! Moge menigeen er inspiratie uit putten!

Op Facebook staan de volgende twee 'pages' van ds. Ph.Kroes:  1. Philippus Kroes en 2. Pastoralekroes.

De eerste is meer voor eigen gebruik en dat van vrienden, hier staan ook meer persoonlijke zaken in. De tweede is echt bedoeld voor geestelijke verdieping en bijscholing.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.