10 februari 2014

Weblogs van Dick Tillema

Hoi allemaal,

Leuk om te weten dat er veel meer christelijke bloggers zijn. Ik schrijf series van 40 blogs. Dat leek me een mooi christelijk getal. 
Mijn eerste blogserie over mijn leven als fulltime huisman heb ik omgezet in een boekje (te vinden via www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=4040 ), dus die blogs staan niet meer op internet. Daarna heb ik 40 blogs geschreven over mijn leven als vader van onze drie kids. Deze gaan dus over opvoeden van jonge kinderen. Je kunt ze nu nog even inzien op www.papadick.wordpress.com. Het script ligt al bij een uitgever… Momenteel schrijf ik blogs over een andere liefde van mij: de Nederlandse Taal. Heerlijk schrijven over woordjes, woordjes en nog eens woordjes op www.woordjeswoordjes.wordpress.com. Ik heb de 40 blogs er bijna opzitten en ben van plan daarna 40 columns te gaan schrijven en wel op www.kollum.wordpress.com. Daarnaast schrijf ik van alles en nog wat (onder andere ideeën voor gezinsavonden) op mijn eigen site www.independent.jouwweb.nl. en onlangs heb ik nog weer een nieuwe blogserie opgestart op www.intrigerendebijbelmensen.wordpress.com

Groet je,
Dick Tillema




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.