19 februari 2014

Weblog van Leanne

Ik ben Leanne, 21 jaar, getrouwd, christen en ik hou enorm van boeken en het lezen ervan. Om dat te delen, ben ik een blog begonnen waarop ik recensies plaats van boeken die ik gelezen heb. Ik lees voornamelijk christelijke historische romans, maar de recensies over bijbel-historische romans en boeken van nu, zullen niet ontbreken. Naast recensies is er op mijn blog ook nieuws en achtergrondinformatie over boeken en schrijvers te vinden.
Dus, hou je er ook zo van om weg te dromen met een boek en je helemaal mee laten nemen in een verhaal? Dan ben je op mijn blog www.wereldvanboeken.nl op de juiste plek! Want daar vind je alles over de wereld van christelijke boeken.

Met vriendelijke groet,
Leanne



2 opmerkingen:

  1. Leuk Leanne, een blog over boeken! Ik zie dat je het bezoek van Lynn Austin naar NL ook op je blog hebt staan, daar heb ik net gisteren ook over geblogd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Leanne, ik deel je interesse in boeken. Ken je www.boeklezers.nl? Daar vind je ook veel info over boeken en ik heb zelf een blog over literatuur.Ik schrijf gedichten n.a.v. de boeken die ik gelezen heb. Je kunt die vinden op http://literatuurgedichten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.