06 februari 2014

Weblog van Gerda Hiemstra



Hoi,

Mijn naam is Gerda Hiemstra. Ik maak voornamelijk illustraties en combineer beelden met gedachten. Mijn blogjes zijn dus altijd met een beeld verbonden. Op dit moment maak ik zwart-wit illustraties voor ouderen en hierin ben ik heel erg bezig met vereenvoudigen. De belangrijkste lijnen blijven over. In mijn gedachten ben ik hier ook veel mee bezig. Wat is echt belangrijk en waar richt ik me op. Less is more!
Mijn hele geloofszoektocht heb ik aan de hand van beelden verteld in mijn blogjes.

1 opmerking:

  1. Hallo Gerda,
    Wat een prachtige illustratie, je kan dat ontzettend goed hoor.
    Veel blogplezier.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.