04 november 2013

Weblog Evert te Winkel

Ik ben Evert te Winkel en ik blog op www.vrijzinnigevangelisch.nl
Met de combinatie van Vrijzinnig Evangelisch probeer ik aan te geven dat het blog voor een breed christelijk publiek bedoeld is en dat er ruimte is voor analytische, kritische en meer bevindelijke geluiden, ook daar geldt: een brede blik. Ik ben zelf een (evangelisch) christen, gastbloggers zijn dat niet altijd. Dat doe ik ook bewust, juist christenen kunnen soms veel leren van de opvattingen van niet-christenen.
Een korte omschrijving van de site: Vrijzinnig Evangelisch is een opiniewebsite gericht op een christelijk publiek. Zaken die het christendom aangaan worden op een genuanceerde manier besproken, waarbij gezocht wordt naar taal en argumenten die niet alleen binnenkerkelijk aanspreken. De focus ligt op kerk, cultuur, politiek en wetenschap.
Alvast hartelijk dank voor jullie aandacht!

Groetjes, Evert


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.