02 oktober 2013

Website van Celaine Vonk


Je bent van harte welkom op mijn blog: Creatief Celaine. De naam zegt het al: de site is bedoeld om je creativiteit te laten spreken. Creatief zijn kun je op heel veel verschillende manieren. Ik wil je veel vertellen over: Handlettering, Zentangle en mijn grootste hobby; kleuren! Ik heb ervaren dat kleuren een stuk ontspanning kan zijn in een heel druk leven waarin er van alles van je verwacht wordt. Op mijn blog vertel ik je meer over creatieve materialen, kun je leuke kleurplaten vinden die je kunt printen en inkleuren, kun je meedoen met te gekke winacties en kun je recensies lezen van boeken op het gebied van Zentangle, Handlettering en Kleuren.

Je bent van harte welkom om op een bezoekje te brengen op mijn blog: www.creatiefcelaine.blogspot.nl

Sinds oktober 2016 week heb ik besloten mijn christelijke site weer op te pakken onder de naam: Creatief met de Bijbel. Bijbellezen is niet saai, maar kun je juist zo creatief maken als je zelf wilt. Wil je meer te weten komen, kom dan even een kijkje op mijn site nemen: www.creatiefmetdebijbel.blogspot.nl

Zie ik je daar?


Celaine Vonk



En like mijn pagina op Facebook om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes.


(Dit bericht is aangepast in juli 2016)

2 opmerkingen:

  1. Hey Celaine,

    wat een mooie site heb je zeg! En wat een mooie motivatie heb je voor je blog! Veel plezier en succes met je blog!

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie site en vooral dat je nog zo jong bent en zo met het geloof bezig bent
    Dat is heel waardevol .Gods zegen op je verdere weg en dat je andere tot een zegen mag zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.