15 oktober 2013

Weblog van Wim Aanen

Twitteren en sms-en doe ik niet, op Facebook en Linkeldinges vind je me niet terug en mijn zeven jaar oude mobiele telefoon raakt ook niet overwerkt, want die staat 99,4 % van de tijd uit of in de slaapstand. Maar soms vind ik dat ik toch wat te melden heb en daarvoor heb ik het meest conservatieve nieuwe medium gekozen; de blog.

Ik ben Wim Aanen, woonachtig in Dordrecht, in het dagelijks leven predikant en in die functie ook bezig met diverse vormen van diaconaat (waarvan dan schuldhulp weer een belangrijk onderdeel is) en missionaire gemeenteopbouw. In mijn vrije tijd mag ik graag een stukje fietsen – iedere zomer proberen mijn vrouw een flinke tocht te maken, meestal uit het Europafietsers-bestand.  

Wim Aanen






2 opmerkingen:

  1. He, wat leuk, nog een blogger uit Dordrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze opmerking kwam binnen via het contactformulier:

    Winsum
    6-3-2016

    Ik ken Wim Aanen nog uit Groningen van het Pand, doe hem de hartelijke groeten van Cees Muysson. Sinds elf jaar wonende in Winsum (gn) en min of meer uitgeweken uit de grote stad.

    Vr. gr.
    Cees Muysson (inmiddels tachtig jaar)
    Bellingeweer 13
    9951AM
    Winsum
    Telefoon 0595-441118 (niet opbellen, zeer slechthorend)
    e-mail contact graag: muyss010@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.