21 oktober 2013

Weblog van Carla de Graaf

Heerlijk van je afschrijven lucht op, geeft energie. Het helpt je dat wat je belangrijk vindt te delen. Het verrijkt je eigen ontwikkeling. Mijn blog ben ik begonnen toen ik de cursus ‘persoonlijke voorbede’ deed in Zwolle. Ik maakte zoiets bijzonders mee. Ik had besloten niet meer naar de cursus te gaan na de eerste avond, maar het liep anders lees mijn 'kruisverhaal' maar.

Mijn gebed was heel lang of God mij dichter bij zich wilde brengen en lange tijd is dat zo gebleven. Tot bovengenoemd moment. Ik heb een blog geschreven om het te delen met de rest van mijn groep. Van de ene blog kwam de andere. Ik vind het heerlijk om te zien en te getuigen welke weg God met mensen gaat. Ondoorgrondelijke wegen. Uit mijn geloof haal ik echt mijn energie!

www.heerwijsmijuwweg.wordpress.com


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.