23 september 2013

Weblog van Lisanne van Dijk


Ik heb wel wat met schrijven.. toen ik nog hyves had, postte ik regelmatig blogjes over God en geloof en dat vond ik heerlijk! Daarnaast voelde het wel een beetje als mijn taak, om al die mensen die ik als 'vriend' had ook te spammen met zulke belangrijke onderwerpen. Tot ik besloot alle social media de deur uit te doen, omdat het me teveel tijd kostte. Het schrijven van blogjes miste ik wel een beetje. Na een suggestie van iemand, heb ik besloten om het bloggen weer op te pakken. En wel over thema's die me enorm aanspreken, zoals vrouw-zijn, moeder-zijn, bemoediging en getuigenissen.

www.vrouw-naar-gods-hart.blogspot.nl

Wees welkom,
Lisanne van Dijk





1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.