18 september 2013

Weblog van Judith

Mijn naam is Judith (25 jaar) en ik ben mijn blog begonnen om jonge meiden en vrouwen te bemoedigen. In de wereld om ons heen is er veel leed, en in de levens van jonge meiden en vrouwen gebeurt heel veel. Ik ben actief op meerdere forums en daar schrik ik van de pijn die meiden met zich mee dragen, en/of waar ze momenteel doorheen gaan. Ik wil ze bemoedigen, ervaringen delen over mijn eigen verleden en ze blijven laten herinneren hoe kostbaar ze zijn!

Naast artikelen over beauty, (kinder-)mode en interieurstyling ben ik zelf actief bezig met mijn relatie met God. In mijn dagelijks leven als mama besef ik dat ik niet zonder mijn Heere God kan. Met mijn Heere God bedoel ik mijn hemelse Vader, Jezus de Zoon (mijn Verlosser) en de Heilige Geest.

Savedwithstyle is een blog die (in eerste instantie) bedoeld is voor jonge meiden en vrouwen. Mijn doel is om hoop te brengen en ze te laten uitkijken naar de toekomst die voor ze ligt! Ik hoop dat zij, door mijn blog (en dus mijn leven) gaan zien dat leven met God ontzettend fijn is. De kracht, vrede en vreugde die je ontvangt in alle momenten in het leven.

Mijn doel is niet om mijn bezoekers te bombarderen met het evangelie. Maar in persoonlijke artikelen zul je wel terugvinden hoe ik mijn leven leef, samen met mijn man en zoontje, maar toch zeker ook met God. Verwacht dus bemoedigende artikelen, artikelen waar merken/winkels zullen worden toegelicht, shoplogs en mooie win-acties!


Groetjes,
Judith




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.