24 september 2013

Weblog van Annelies


Ik ben Annelies, christen, getrouwd met Johannes, wonend en werkend in Rotterdam. Schrijven heb ik altijd al leuk gevonden en anderhalf jaar geleden kwam ik op het idee om te gaan bloggen. Het leven met al zijn facetten fascineert mij en ik vind het leuk om daarover te schrijven en dit via mijn blog te delen.
Ik heb gekozen voor de blog-naam "Flourish like a Palm Tree". Dit is n.a.v. psalm 92 vers 13, waar staat dat de rechtvaardige zal groeien als een palmboom. Dit vind ik een schitterend beeld, dat mij inspireert. Ik wil graag groeien als een palmboom en ben enthousiast over de schoonheid van een leven met liefde en geloof!
In mijn blog wil ik je graag meenemen naar de volgende vier hoofdonderwerpen: beauty (schoonheid), life (leven), love (liefde) en faith (geloof). Deze dingen samen maken het leven mooi en onvergetelijk!
Wees welkom op mijn blog! www.flourishlikeapalmtree.nl

PS. Bovenaan mijn blog kun je bij 'welkom' lezen waarom ik het beeld van de palmboom zo mooi vind. Wat ik versta onder de vier hoofdcategorieën is te lezen bij de andere kopjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.