22 augustus 2013

Weblog van Marianne

Op mijn blog schrijf ik korte verhalen waarmee ik elke week een glimlach bij de lezer hoop op te wekken. Ik heb ontdekt dat ik het leuk vind gedachten en gebeurtenissen goed te formuleren en woorden te zoeken die precies uitdrukken wat ik zeggen wil. En natuurlijk een mooi en goed leesbaar verhaal schrijven, dat u met plezier leest. Mijn christen zijn is de basis onder mijn bestaan en klinkt, als het goed is, als grondtoon overal in door. Het is leuk als u reageert, via mijn blog of via het op het blog vermelde mailadres.

Mijn wekelijkse blog is te vinden onder:
www.mariannesspinsels.blogspot.nl





 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.