03 juli 2013

Weblog van Thea



Wie ben ik? Gelukkig getrouwd, moeder van drie zoons, graag bezig met alles wat creatief is, gepassioneerd over (geloofs)opvoeding, leren leven met Christus en de Bijbel.

Mijn levenstekst is Filippenzen 1:6 'Ik ben ervan overtuigd dat hij die dit goede werk bij u begonnen is, het ook zal voltooien op de dag van Christus Jezus'.

God heeft van mij een ideeën-mens gemaakt. Ik ben altijd met 101 dingen tegelijk bezig. Zelfs als ik lees, lees ik nooit één, maar drie boeken tegelijk. Net hoe mijn pet staat. En zo blog ik ook. Gods werk in mijn dagelijks leven met betrekking tot moeder en vrouw zijn, mens zijn, dingen die ik doe, bedenk, meemaak of ergens lees. Je kunt mij vinden op: www.geloofenkinderen.blogspot.nl/

Ik hoop dat het anderen tot een zegen mag zijn.

Groetjes, Thea




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.