17 juli 2013

Weblog van Priscilla


Ik ben een 17, bijna 18-jarig meisje en sinds kort weet ik dat ik borderline heb. Ook ben ik al jaren depressief.

Toch leef ik al van jongs af aan met God. Helaas ook met tussen pauzes waarin ik ver van God verdwaal. Ik was 11 toen ik begon met mijn eigen verhalen, dagboeken en gedichten te schrijven.

Nu ben ik eindelijk mijn eigen weblog begonnen. Ik hoop andere christelijke tieners of volwassenen te kunnen helpen met wat ik geleerd en gezien heb.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.  

Groetjes, Priscilla

3 opmerkingen:

  1. Welkom! Wat gaaf dat je blogt! En dapper dat je verteld over je kwetsbaarheden!

    Het lijkt er wel op dat de link naar de site het niet doet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://faith-hope-love.blogse.nl/

      deze moet het wel doen denk ik! bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen
    2. De link is nu aangepast en hij werkt!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.