02 juli 2013

Weblog van Erwin

Ik ben een dienstknecht van God en probeer in alles de Here Jezus na te volgen en te worden als Hij.  Ik ben nog verre van volmaakt maar ik vergeet wat achter me ligt en strek me uit naar het leven in Christus. Hem kennen en Hem bekend maken is voor mij geen baan of speciale roeping, het is een logisch uitvloeisel van het kennen van Christus en van zijn enorme genade en liefde.  God heeft me veel toevertouwd, inclusief een goede academische opleiding, wat ook in mijn blog tot uiting komt. Het belangrijkste is echter niet de kennis, maar het is vooral Zijn liefde die mensen opbouwt.

Mijn weblog is: www.kerk-online.blogspot.nl

Erwin


1 opmerking:

  1. Welkom Erwin, bij Christelijke webloggers. Ik ga je blog bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.