16 juni 2013

Weblog van Silvana Schasfoort


Hoi, mijn naam is Silvana en ik ben een schrijfster. Ik houd van schrijven, maar dat was volgens mij al wel duidelijk.

Waar ben ik te vinden?

They say I am addicted, but they just don’t know. They just don’t know that the words God puts in my fragile heart has to end on a piece of paper. They just don’t know that the whispers of His unfailing love has to end as a love letter for us all..

Ik schrijf ruim negen jaar. Ik ben een notitieboekjesliefhebber. Mijn moeder en mijn vader hebben mij de tik meegegeven om alles op te schrijven wat je meemaakt. Hier heb ik sinds de middelbare school – de meest heftigste periode – erg gebruik van gemaakt en het resultaat hiervan is een aardige verzameling van twee boxen gevuld met schriften, dagboeken en notities.
Vanaf 2010 ben ik begonnen met het een eigen blog voor mijn verhalen. Sinds januari 2013 is dat veranderd naar mijn eigen auteurswebsite www.excellenceschrijfbureau.nl
Sinds 2 maart 2013 ben ik de trotse eigenaar van mijn eigen boek: “De zoektocht naar Gods onvoorwaardelijke liefde..' Om het boek te bestellen, klik hier
Voor mijn persoonlijke verhaal kun je kijken op www.silvanaschasfoort.nl


Website: www.helpikbeneenschrijfster.wordpress.com

Dit bericht is bijgewerkt in juni 2016






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.