11 mei 2013

Weblog van Magdalena




Sinds kort ben ik gestart met een persoonlijke weblog, om mijn gedachten als een dagboek bij te houden. Toen ik tot geloof kwam dacht ik dat God grote plannen met mij had: de wereld intrekken, evangeliseren, misschien tot hulp voor anderen zijn. Maar God liet mij zien welk doel ik hier had, een hele waardevolle namelijk een echtgenote te worden naar Gods hart. Ik was het niet en Hij moest mijn ogen opnieuw openen en de hardheid van mijn hart zacht maken om te luisteren naar Zijn wil.

Mijn zoek- en leertocht is te lezen op www.lerenvanjezus.blogspot.nl
Van harte welkom om mee te leven of mee te lezen.

Magdalena




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.