27 mei 2013

Weblog van Justine

Ik ben Justine en ben 45 jaar oud. Mijn blog-adres is www.kwetsbaarheid.blogspot.com, met als titel 'Als het leven soms pijn doet'.

Ik schrijf daar stukken uit heden en verleden van mijn leven maar plaats er ook (persoonlijke) gedichten, muziek die me raakt of filmpjes die aansluiten bij mijn leven.
Ik geef er een klein inkijkje in mijn leven, maar vertel er ook graag hoe ik het volhoud in een leven dat soms (vaak) pijn doet. Geloof speelt daarin een belangrijke rol, zo niet de belangrijkste rol.

De blog is vooral gericht op verwerking en delen en zichtbaar maken van mijn leven en om daarmee ook anderen weer te bemoedigen.

Neem er gerust een kijkje!

Welkom!

Groeten, Justine


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.