20 mei 2013

Weblog van Henkpieter Bos

Hallo, dit blog is van Henkpieter Bos.
In 2011 ben ik tot het echte levende geloof gekomen in God. Only by Grace
Sindsdien is mijn leven zo verrijkt! Het is echt de moeite waard geworden! Alleen in God kom je tot je ware bestemming. In God is een rust (shalom) die het menselijk verstand te boven gaat.
Ben getrouwd en gezegend met een vrouw naar Gods hart: Tineke. Eveneens gezegend met twee prachtige kinderen, Joélla en Isaac en de derde is op komst. Dank u Jezus.
Met mijn blog deel ik mijn passie: over God, het leven, de Bijbel enz. Alles gefundeerd op het Woord van God.
Ik hoop mensen hiermee te inspireren, te versterken, te bemoedigen, te delen en te prikkelen.  

Ook ben ik actief op twitter met: @HetLegervanGod    
Be blessed



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.