25 april 2013

Weblog van Vanessa van Koppen




Passie voor eten en christelijke feesten

Mijn naam is Vanessa van Koppen en ik ben actief in de Remonstrantse kerk. Tevens ben ik dol op koken. Ik heb sinds december 2012 de website www.sacrecuisine.nl in de lucht. Hierop kun je recepten vinden voor de (christelijke) feestdagen en hun achtergronden. Waarom vieren we bepaalde feesten op een bepaalde datum? Wat zijn traditionele gerechten en waarom? En meer van dat soort dingen. Ik probeer mensen te inspireren om ook samen aan tafel de feestdagen te beleven.

Ik hoop dat jullie er van zullen genieten!

Hartelijke groet,
Vanessa van Koppen



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.