11 april 2013

Weblog van Henk Roering


Hallo beste lezers,

Mijn naam is Henk Roering. Naast mijn werk dat ik doe bij de rijksoverheid, ben ik echtgenoot van een lieve vrouw en vader van een stel schatten van kinderen (niet per se in deze volgorde).
Sinds een paar maanden doe ik verwoede pogingen om een weblog in stand te houden. Met enige regelmaat schrijf ik over dingen die ik beleef of mij aan het denken zetten.

Ik vind het prettig om opbouwende kritiek te krijgen, zodat mijn schrijfpogingen steeds meer in leesbaarheid en inhoud toe zullen nemen. Daarom een uitnodiging aan alle lezers: Kom mijn weblog regelmatig bezoeken en reageer!

Je vindt mij op: www.henk2109.wordpress.com



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.