18 april 2013

Weblog van Aad en Lidy van de Sande



Wij zijn Aad en Lidy van de Sande en hebben elkaar uit Gods hand mogen ontvangen. We zijn niet getrouwd om gelukkig te worden, maar om gelukkig te maken. Ook zijn we op een hele speciale datum getrouwd namelijk op 123 (1 februari 2003 )
In het huwelijk met mijn eerste vrouw Coby, met wie ik (Aad) bijna 40 jaar getrouwd ben geweest, zijn geen kinderen geboren.
Maar wat een zegen dat Lidy en ik nu samen opa en oma mogen zijn van twee lieve kleinzoons. Lidy die tien jaar alleen was met een dochter en een zoon heeft veel moeilijke jaren meegemaakt. Nu zijn we alweer meer dan tien jaar zeer gelukkig getrouwd.
Op de foto staan we dan ook samen, omdat we ook alles samen doen. We reizen samen door het land om het Woord van God te mogen doorgeven en zijn daarvoor elke zondag in een andere gemeente.
Aan huis hebben we een Pastoraal Advies Buro (PAB). Naast het feit dat we mensen zelf mogen begeleiden, verwijzen we ook door naar anderen. Er is veel contact ook via e-mail en telefoon.

Omdat ik volgend jaar al 50 jaar in het werk van de Heere mag staan, zijn er door de jaren heen al heel veel Bijbelstudies geschreven, die ik graag op mijn blog wil delen met anderen.

Wil je meer weten kijk dan op:

YouTube: www.YouTube.com/AadvandeSande        

Heel veel leesplezier!
Aad en Lidy


(Omdat er regelmatig naar contactgegevens gevraagd wordt van Aad en Lidy vermelden wij deze hieronder):

Aad en Lidy van de Sande
Maurits Lijnslagerstraat 184
5625 BN Eindhoven.
Tel. 06-16057240
             lidyvandesande@gmail.com

Voor pastorale zaken: pabgeheim@gmail.com






1 opmerking:

  1. Dag Lidy en Aad,vanmorgen hoorde ik de meditatie van Aad bij de EO.Ik ben nog altijd dankbaar dat ik de pastorale cursus bij jullie gevolgd heb.Ik heb er veel van geleerd,en ik leer daar nog van.Ik wens jullie van harte God`s zegen toe bij jullie werk dat je nog steeds mag uitvoeren tot eer van God.Ik ga de Bijbelstudies bekijken.Lieve groet Petra Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.