25 maart 2013

Weblog van Williene Morren - Klinck


Mijn naam is Williene Morren-Klinck.
Een aantal jaren geleden kreeg ik het boekje 'Wat zit er in uw eten' van Corinne Gouget. Dit heeft mijn leven behoorlijk veranderd. Sinds ik dit boekje heb gelezen ben ik totaal anders gaan koken. Alle rode E-nummers heb ik in de ban gedaan, en dat betekent dus dat je zonder alle 'pakjes en zakjes' moet gaan koken. Dat was best een omschakeling. Want hoe maak je nu de lekkerste nasi, en hoe maak ik nu die overheerlijke saus zonder dat makkelijke pakje van Honig?

Ik ben recepten gaan verzamelen, kookboeken en tijdschriften gaan lezen, recepten zelf gaan verzinnen om zo puur, gezond en E-nummervrij mogelijk te koken. Tot mijn verbazing kost het maar weinig extra moeite en het resultaat is veel lekkerder. Het is even omschakelen, maar het is het absoluut waard geweest!

Inmiddels schrijf ik mijn recepten op mijn blog om mensen te inspireren en te laten zien hoe makkelijk het is om een gezonde maaltijd te koken.
Ook kun je mijn recepten vinden in het tijdschrift 'Gezinsgids'. 

Kook en geniet!

Met Smakelijcke groeten, Williene van www.smakelijck.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.