11 maart 2013

Weblog van Leenard Kanselaar

Hallo bloggers,

Nadat diverse mensen in mijn omgeving aangaven dat ik misschien eens moest gaan schrijven, ben ik hier vorig jaar mee aan de slag gegaan. En waar schrijf ik dan over? Ik schrijf met enige regelmaat over seculiere popmuziek waarin diepere (Gods)lagen te ontdekken zijn. Ik schrijf kritisch over de Nederlandse maatschappij anno 2013, waarbij ik een duidelijke link probeer te leggen richting de Bijbel. Ik heb een hart voor vluchtelingen en wil hen graag een stem geven. Bij deze thematiek blijkt dat de Bijbel heel actueel is. Ik schrijf over de kerk, het evangelie, deel inspirerende video’s en schrijf over mijzelf en het leven als christen. Zo is er voor iedereen wel wat leuks te vinden! 

Wie is Leenard verder? Deeltijdstudent Maatschappelijk Werk & Dienstverlening @ CHE Ede. 26 jaar oud. Gelovig. Twijfelaar. Wil mensen aan het nadenken zetten en inspireren. En ja, ik droom over een wereld die ik beter achter laat dan toen ik werd geboren.

Nemen jullie even een kijkje op mijn website (www.leenardkanselaar.nl ) en Facebookpagina  (https://www.facebook.com/LeenardKanselaar.nl)?  




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.