21 maart 2013

Weblog van Helena Klein Ligtenberg

Hallo,
Mijn naam is Helena Klein Ligtenberg, ik ben getrouwd en heb vier kinderen. Ik schrijf graag de dingen van me af. Ik schrijf ook veel gedichten. Sinds enige tijd heb ik een blog waarop ik deze gedichten en gedachten plaats. Mijn blog heet "Lucht en Leegte". www.allesisluchtenleegte.blogspot.com

In mijn omgeving merk ik dat veel mensen zoekende zijn, zoekend naar de zin van het leven. De ondertitel van mijn blog is dan ook: Gedichten en gedachten over mijn zoektocht naar de zin van ons ogenschijnlijke zinloze bestaan.
Momenteel volg ik een opleiding Psychosociale hulpverlening. Veel stukjes gaan over mijn christelijke kijk op psychologische onderwerpen, zoals o.a. zelfbeeld, eenzaamheid, stress, etc.
Maar voornamelijk wil ik de mensen graag vertellen over Gods onmetelijke Liefde voor ons. Over de hoop en vrede die alleen Hij ons kan geven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.