03 februari 2013

Weblog van Tabitha



Hallo bloggers!

Mijn naam is Tabitha. Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn passies, de ‘joys’ in mijn leven. Hierover kun je lezen op mijn blog www.tabjesjoy.blogspot.nl 

Mijn grote passie is de Here Jezus, waar ik graag over vertel op de kinderclub en in de christelijke boekhandel waar ik werk. Ik schrijf dan ook vaak over kinderwerk, bijbels onderwijs/opvoeding en over mooie boeken die het waard zijn gelezen te worden. Daarnaast houd ik erg van bakken, naaien, breien, borduren, haken, briljante illustrators, leuke winkeltjes en gezellige dagjes uit. Dit alles is ook te vinden op mijn blog. Ik sta aan het begin van twee projecten: gezonder eten (suikervrij, zonder e-nummers) en een webshop met zelfgemaakte producten, ik vind het leuk om jullie, als lezers, hierin mee te nemen.

Dus, neem een kijkje, kom gezellig langs en geniet met me mee. Want er is zoveel om van te genieten! 





3 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje dus. We hebben wel wat voereen komsten: boekhandel, kinderwerk en de Heere Jezus. Veel succes op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Wat leuk al die overeenkomsten, dat vind ik denk ik wel één van de leukste dingen van bloggen, mensen tegenkomen die de zelfde interesses hebben, en gezellig daarover in gesprek gaan!

      Verwijderen
    2. ooh ik zie dat ik per ongeluk met 'in naam van' de boekhandel gereageerd heb. De reactie is van mij, Tabitha!;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.