18 februari 2013

Weblog van Mirjam

Hallo,

Graag wil ik mijn blog www.geloof-huwelijk-gezin.blogspot.nl bij jullie introduceren. Sinds december vorig jaar ben ik gestart met deze weblog. Ik vind het bijzonder leuk om te doen! 
Het is mijn verlangen dat ik met mijn blog vrouwen kan bemoedigen dichtbij Christus te leven en meer en meer gevormd te worden tot een vrouw en moeder naar Zijn hart. Ik heb zelf deze bemoediging vaak nodig en daarom ben ik regelmatig een 'doorgeefluikje' van de dingen die ik zelf gelezen, gezien of gehoord heb en die me persoonlijk aangesproken hebben. Ik hoop je te ontmoeten op mijn blog of misschien op die van jou ;-).

Hartelijke groet, Mirjam




3 opmerkingen:

  1. Hihi Mir, wij doen echt alles tegelijk! En je blogs zijn echt super mooi en bemoedigend. Liefs Cham

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirjam,

    Ik volg je blog nu een poosje, ik geniet van je blogberichten en het bemoedigd me! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland. Ik ga snel eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.