14 december 2012

Weblog van Ineke Koolhaas


Hallo,

Mijn naam is Ineke Koolhaas. Ik ben getrouwd met Sjaak en samen hebben wij vier volwassen zonen, vier schoondochters en (bijna) negen kleinkinderen.
In 2008 ben ik begonnen met het bijhouden van een weblog eerst bij web-log en daarna bij blogspot.
In mijn blogs schrijf ik over de alledaagse dingen van het leven, die bijzonder worden door ze intens te beleven.
De relatie met God en medemensen en het wonder van de natuur en de muziek zijn o.a. onderwerpen van mijn blogs. Daarin probeer ik te zoeken naar de juiste balans van de dingen van het leven.
Met mijn blog hoop ik te bereiken dat mijn lezers bemoedigd worden en voor mij is het een manier om dingen te verwerken.
Ik heb een opleiding contextuele hulpverlening gedaan als aanvulling op mijn hbo Godsdienst en Pastoraat. Op dit moment zoek ik naar mogelijkheden om met deze opleiding aan de slag te gaan.

Vriendelijke groet,
Ineke Koolhaas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.