05 december 2012

Weblog van Gerda

Mijn kind, wees sterk door de genade van Christus Jezus.

Hoi, mijn naam is Gerda. Dat is niet helemaal waar, want ik schrijf onder een pseudoniem. Ik ben christen en wil jullie laten kennismaken met ons gezin met een kind met ADHD. Het is een veelbesproken onderwerp! Is ADHD echt waar of is het weer een van de vele naampjes? Of is het gewoon een druk en vervelend kind. Ligt het misschien aan de opvoeding van de ouders?
Om dat taboe te doorbreken, ben ik ter bescherming van mijn kind onder een pseudoniem begonnen met het schrijven over ADHD. Waar loop ik tegenaan? Wat gaat goed, wat gaat niet goed? Waar moet ik vooral aan denken?

Ik zou het leuk vinden als je tips, trucs of gewoon simpelweg je mening met me wilt delen. Waarom? Voor mij natuurlijk, maar meer nog voor mensen die op zoek zijn naar antwoorden over ADHD. Ik wil hen graag laten zien dat zij niet de enigen zijn. Het is toch heerlijk om je in situaties te herkennen? Niemand wil graag een uitzondering zijn, maar lezen dat ik hetzelfde doormaak als zij. Daarnaast is het zo dat twee er altijd meer weten dan een!
Ik hoop dat je de moeite wilt nemen mee te lezen en mee te delen. Weet je iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken? Laat hem of haar mijn blog dan lezen. Dat zou zomaar eens een glimlach kunnen veroorzaken. Ik ben tenslotte ook ergens begonnen …

De link naar mijn blog: www.mijnkindheeftadhd.blogspot.nl 



2 opmerkingen:

  1. Welkom hier dan 'Gerda', ik ga je blog eens bekijken! Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Gerda,
    Ik zal ook zeker je blog doorlezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.