13 december 2012

Weblog van Annemieke

Het gewone, dagelijkse leven. Terugkerende activiteiten, nieuwe uitdagingen, bijzondere of juist saaie gebeurtenissen, kleine en grotere problemen, tradities en gewoonten. We hebben er allemaal mee te maken... Wat gebeurt er onder de oppervlakte van het leven van alledag in jou en mij? Dat is waar mijn interesse naar uitgaat.

Ik ben Annemieke, een enthousiaste blogger over mijn leven als christen. Ik ben getrouwd en heb vier lieve, levendige kinderen. Mijn leven bestaat uit een aaneenschakeling van vaak kleine, maar belangrijke gebeurtenissen – gezin, werk, hobby en allerlei andere activiteiten – net zoals dat van elke andere moeder of vrouw. Mijn blogs gaan vaak over hoe ik met al deze dingen wil (leren) omgaan als discipel van Jezus Christus. Lees je mee?


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.