14 december 2012

Weblog van Anita Schoffelmeer

Mijn naam is Anita Schoffelmeer. Na 30+ jaar in Nieuw Zeeland gewoond te hebben, ben ik in 2000 weer thuisgekomen. Ik ben gescheiden en nu hertrouwd met Leen Fijnekam. Ik ben gezegend met prachtige kinderen en kleinkinderen waarvan een, Mitchell, in 2010 op 17 jarige leeftijd door een ongeluk om het leven kwam. Mijn kinderen (3) en kleinkinderen (9) wonen in verspreid in Nieuw Zeeland en Australiƫ.

Mijn blog schrijven is een uitlaatklep voor mijn gedachten en gevoelens maar ook voor mijn hobby - de keuken. Ik heb de onderwerpen ondergebracht in aparte blogs, zo kan iedereen kiezen waarover hij of zij wil lezen. Het is ook voor mij makkelijker om mijn gedachten te ordenen.

Mijn bijdrage aan mijn blogs zijn geschreven vanuit de bron van mijn geloof. Ik schrijf over dingen die mij aanspreken, aangaan of waar ik mee in aanraking kom. Soms over onderwerpen van de dag soms over onderwerpen in het algemeen. www.ikziedatzo.blogspot.nl (op deze blog staan ook links naar de andere blogs)

Mijn ‘Omaverweg’ is in bijzonder omdat ik juist een ‘Oma ver weg’ ben. En zo zijn er velen. Maar dat betekent niet dat iemand ver weg hoeft te wonen om daarmee geconfronteerd te worden. Sommige oma's hebben weinig tot geen contact. Ook voor die zijn deze blogs misschien hulp of ondersteuning. www.omaverweg.blogspot.nl

Op woensdagavonden (om de week) ga ik naar een discussie-, praat-, ontdekgroepje waar wij over ons geloof, de Bijbel of andere boeken praten. Het is erg ondersteunend om andere gedachten te horen over onderwerpen die voor mij als gelovige soms toch verwarrend of onduidelijk zijn. www.woensdagavondgroepje.blogspot.nl

En dan mijn andere passie: de keuken. Ook op Facebook ben ik daarmee actief. Het is voor mij een feest om te mogen en kunnen koken. Deze passie deel ik graag en daarentegen leer ik ook graag van anderen. www.kokeninmijnkeuken.blogspot.nl

En ja, ik ben tweetalig. Ik houd ik de Engelse blog ook regelmatig bij zodat mijn kinderen en familie en vrienden mee kunnen lezen,  www.mythoughtsinadayinthelifeof.blogspot.nl

Nee, ik lever geen dagelijkse bijdrage aan alle blogs en soms zit het tegen en dan komt er eventjes niets van maar dat mag de pret niet drukken. Wil je op de hoogte blijven van wat mij bezighoudt, schrijf je dan in op de blog en ontvang een bericht.

Misschien komen wij elkaar tegen in BLOGLAND


Dit bericht is bijgewerkt in mei 2016.





2 opmerkingen:

  1. Heeee, wat leuk dat je blog hioer nu ook op staat Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen is er een kleinzoon bij gekomen- dus de teller staat nu op 9. Helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.