06 november 2012

Weblogs van Karina Wiertsema

Ik ben Karina Wiertsema en ik woon in Veendam. Al een aantal jaren ben ik trouwambtenaar en voor mij is het een uitdaging om als christen aanstaande echtgenoten iets extra's mee te geven. Dat zie ik ook een beetje als opdracht.
God heeft mij veel talenten gegeven en die wil ik ook gebruiken. Gedurende lange tijd was ik overal mee bezig, rennen en vliegen voor de Heer, tot mijn lichaam aangaf dat het zo niet langer kon. Gelukkig ben ik op tijd tot het besef gekomen dat ik steeds heb willen dienen als Martha, maar dat het nu tijd is om Maria te zijn. Heerlijk in de rust bij de Vader en als vanzelf komen er dan allerlei dingen in mijn gedachten. Daar schrijf ik over en dat wil ik graag delen met anderen.

Soms zijn mijn blogs persoonlijk, als een manier van dingen verwerken. Ik geloof namelijk dat als dingen helend voor mij zijn, er ook anderen door bemoedigd zullen worden. Al is het er maar één......
Mijn andere blog gaat over dingen die God mij duidelijk maakt en waar ik over memoriseer. Ik hoop dat jullie met plezier mijn blogs zullen lezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.