21 november 2012

Weblog van Hannie van der Staaij

Mijn naam is Hannie van der Staaij, net als mijn blog. Ik ben getrouwd en woon samen met mijn man in onze mooie havenstad Rotterdam.
We genieten daar volop van onze jaren 30 dijkwoning. Verder hebben we nog twee poezen in huis wonen, het zijn echte zusjes. Kunnen niet met en niet zonder elkaar.
Mijn blog heeft vaak te maken met dingen die ik in het dagelijks leven tegenkom. Dat kunnen persoonlijke dingen zijn, maar zeker ook op mijn werk word ik geïnspireerd.

Ik werk in een FACT team bij een GGZ instelling in Rotterdam, daar bezoek ik mensen thuis met een psychiatrische achtergrond. Voordat ik dat ging doen, heb ik in de dak- en thuislozenzorg en in het ziekenhuis gewerkt. Tussendoor ook nog een dag in een bruidshuis gewerkt en het daklozenvoetbalteam op medisch gebied ondersteund.
Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeertraject als mastercoach. Het mooie van coachen vind ik de inzichten die mensen opdoen tijdens de gesprekken. Inzichten die hen verder brengen op hun levenspad.
Ook organiseer ik thema-avonden voor kerkelijke gemeenten. Onderwerpen zijn divers, maar het doel is altijd om op een open en opbouwende manier met elkaar in gesprek te gaan, elkaar te inspireren en te bemoedigen.
Kortom; ik vind het leven boeiend, ieder leven vind ik interessant en ik beschik over een gezonde portie nieuwsgierigheid die mij tot nadenken aanzet. En wanneer mijn hoofd dan vol zit met gedachten, schrijf ik daar wat over. Dat is niet heel regelmatig, dat is gewoon wanneer het nodig is.
Ik hoop dat jullie mijn blog met plezier zullen lezen. Schroom niet om het te delen met anderen.

Vriendelijke groet, 
Hannie




4 opmerkingen:

  1. Wow, leuk zeg! Een mooie vrouw van buiten en binnen lijkt mij! Groetjes, Naomi (van www.newsofpeace.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Hanny, ik blijf je volgen.
    Veel schrijfplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor je welkom en mooie woorden, Naomi, Jedidja en Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.